Året som gått
Året som gått…
Januari, närmare bestämt den första, grått och mulet, började året med att åka ner till Sundö och klippa ner den massiva syrendjungeln utanför dörren! Februari, vinter, hemma ägnade vi oss åt att skrapa begagnade dörrar till toalett och glasveranda. Nere på Sundö fick vi uppleva en ”riktig” vinter, snö, sol, Läs mer