Jobbar hemifrån.

Inget ont om vinter men det känns ju smått fantastiskt att det plötsligt är vår. Och det varma vädret gör att vi kan fixa med dom projektprylar till huset som vi har här hemma. Vi hittade ju efter idogt letande två gamla spegeldörrar, en till toaletten och en till hallen Läs mer

Sakta växer det fram.

Tyvärr så tog vi inte mycket bilder på köksgavelsidan från början, anledningen var nog mest att den såg oroande eländig ut. Skruttig både invändigt och utvändigt och dessutom ett tämligen vildvuxet buskage av rosor och körsbärsträd ända in på knuten som skymde det hela. Men sen vi började med grunden Läs mer

Skidhelg!

Wow vilken helg! Tror det är första gången vi är nere på Sundö och bara semestrar, när man väl kommer dit är man så ivrig att komma vidare med huset. Men nu när det äntligen blev vinter på riktigt, och isen ligger tjock i alla vikar var ju perfekt läge Läs mer