Ett av problemen, och charmen med ett hus som i stort sett inte är renoverat sen 1800-talet, förutom lite nya tapeter genom åren, är att det är väldigt omodernt. Vi har vatten och avlopp i köket, men inte mer än så. Det finns inget utrymme att duscha eller tvätta sig Läs mer