Fasadmålning!

När vi köpte Sundö tyckte vi att fasaden var i ganska gott skick. Men i och med att vi rev den lilla groventrén blev det skador som behövde lagas och den sidan behövde målas om. Huset var tidigare målat med kalkfärg så det tänkte vi naturligtvis fortsätta med. Det visade Läs mer

Ett testrum…

Det är alltid svårt att veta vilken ände man ska börja när det är så mycket som ska göras. Plötsligt är man igång på 1000 ställen, och får panik. Så för att organisera oss bestämde vi att göra ETT rum helt klart, dels för att få en vision av hur Läs mer